Arbejdssikkerhed gjort enkelt

Overhold ikke blot loven, men skab en varig sikkerhedskultur med EcoOnlines Safety Manager.

EcoOnlines Safety Manager er en omfattende SaaS-løsning, der giver dig adgang til de værktøjer, du har brug for, for at udarbejde virksomhedens almindelige arbejdspladsvurdering.

Planlæg, administrer og implementer, i et enkelt, meget fleksibelt værktøj designet til at understøtte den måde, du arbejder på. Byg tjeklister, foretag inspektioner, tildel handlinger og rapportér ulykker og udpeg ansvarlige efterforskere eller koordinatorer. Tilpas dine egne skabeloner eller brug en af ​​standardskabelonerne lavet af EcoOnlines erfarne sikkerhedspersonale.

Med intelligente arbejdsgange kan du involvere og engagere hele arbejdsstyrken for at sikre, at nødvendige sikkerhedshåndteringsprocedurer og kontrolforanstaltninger bliver gennemført.

Brugerdefiner
Tilpas hurtigt til dine behov.
Samarbejd
Tildel opgaver og se rapporter fra personer og steder.
Hurtig implementering
Brug dine eksisterende skabeloner til risikostyring, rapportering og hændelser.

Hvorfor EcoOnline Safety Manager?

Fra vores arbejde på tværs af mange brancher ved vi, at før sikkerheden kan blive effektiv, skal den være let at gennemføre og implementere i hele virksomheden på tværs af alle lokationer og funktioner. Derfor er Safety Manager designet til at lade dig planlægge nemt og samarbejde om at implementere sikkerhed i en enkel modulopbygget platform, som er nem at konfigurere og tilpasse til den måde du allerede arbejder på. Dette er nøglen til at opbygge en varig og fuldt kompatibel sikkerhedskultur.

Safety Manager tilbyder dig den nemmeste vej til en sikrere arbejdsplads.

Hvad får du?

En brugervenlig web-baseret platform til arbejdspladsvurdering (APV) og koordinering af arbejdsmiljøopgaver, der kan tilpasses dine behov i takt med, at din virksomhed vokser.

Funktioner tilgængelige i Safety Manager

Håndter hændelser som nærved-ulykker, farlige forhold, positive observationer og mulighed for forbedringer med det integrerede, konfigurerbare system. Opret tiltag, undersøgelser og resultater for enhver form for ulykkes- eller hændelsesstyringsproces. Brug vores færdige skabeloner, eller design dit eget hændelses- og handlingssystem.

Håndter ulykker med det integrerede, konfigurerbare ulykkesystem. Indstil handlinger, undersøgelser og resultater for enhver form for ulykkes- eller begivenhedsstyringsproces. Brug vores færdige skabeloner, eller design dit eget hændelses- og handlingssystem.

Lav hurtigt skræddersyede risikovurderingsskabeloner, der passer til dine behov eller til tidligere benyttede virksomhedssystemer. Brug vores færdige risikovurderingsformularer med testede spørgsmål og kriterier til alt fra ergonomi til arbejdshøjde eller skriveborde, eller design din egen på få minutter.

Administrer dine audits, inspektioner og checklister fra et centralt sted. Tilføj hurtigt korrigerende handlinger til at rette forkert adfærd. Planlæg audits, checklister eller inspektioner til medarbejderne for at sikre ansvarlighed i processen. Som altid kan du bruge vores færdige skabeloner eller tilpasse dine egne.

Administrer dine processer med det fuldt integrerede tiltagsstyringssystem. Du kan tildele og overvåge arbejdsopgaver og identificere forfaldne opgaver. Planlæg og organiser dine kritiske opgaver på en gennemsigtigt måde og planlægge de næste handlinger effektivt.

Opret nemt og hurtigt enhver slags formular til dit HSEQ-system med drag & drop redigeringsværktøjet. Dynamiske formularer med konfigurerbare arbejdsgange kan erstatte eksisterende papir- eller gamle systemer.

Generér rapporter for enhver del af dine HSEQ-processer. Tilpas rapporter der oprettes i din organisation.