Beredskabsplan & krisehåndtering | EcoOnline [cri][wh]
Guide

Sådan bliver din virksomhed klar til at håndtere en krise [3 trin]

Denne guide er for dig, der er ansvarlig for eller involveret i arbejdspladsens sikkerhed og beredskabsplan.

Som virksomhed har du pligt til at lave en plan for dine medarbejdere, der viser, hvordan de skal forholde sig i nødsituationer, og hvordan de skal håndtere hændelser og kriser.

Er du i tvivl om, hvordan du laver en god beredskabsplan, der er velforberedt og til at føre ud i livet?

I denne 10-siders guide får du en gennemgang af

  • hvordan du træffer de rigtige beslutninger i en krisesituation
  • 3 trin i din beredskabsplan og krisestyring
  • 2 tips til at håndtere en krise effektivt
  • hvordan en software-løsning kan sikre god kriseledelse

Udfyld formularen og hent din guide med det samme 👉

Hent din guide om beredskabsplanen her

DK_Crisis guide 2