Coronavirus påvirker fortsat arbejdslivet, og mange virksomheder over hele verden står over for store udfordringer med nye risici og øgede krav til håndtering af en konstant strøm af information. I denne situation kan EcoOnlines arbejdsmiljøværktøj, Safety Manager, hjælpe dig med at håndtere risici relateret til COVID-19. EcoOnline udvider nu sin gratis prøveperiode til 4 måneder, hvilket giver adgang til den fulde Safety Manager-løsning samt support og onboarding.

Published
26. marts 2020

Hos EcoOnline ønsker vi at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive mere proaktive end reaktive i disse tider hvor situationen dagligt ændrer sig. Er du arbejdsmiljømedarbejder kan du opleve at få travlt for at følge med nye opgaver og ansvar i forhold til at holde dine medarbejdere sikre fra COVID-19. Ved at stille Safety Manager til rådighed gratis i fire måneder håber vi, at vi kan støtte din virksomheds arbejdsmiljø, sundhed og sikkerhed, siger EcoOnline’s CEO, Göran Lindö.

Udgiver nye funktioner og ressourcer til at hjælpe virksomheder med at håndtere COVID-19-situationen

EcoOnlines udviklingsteam har arbejdet hårdt på at opbygge COVID-19 skabeloner og tjeklister i Safety Manager-applikationen for at lade brugeren at få mest muligt ud af tilbuddet. Platformen er klar til brug og Smartforms-modulet giver dig ligeledes mulighed for at oprette dine egne skabeloner, der kan tilpasses dine specifikke behov.

Her er nogle af de systemopdateringer, der er foretaget i Safety Manager for at hjælpe dig med at håndtere COVID-19-risikoen:

  • COVID-19-beredskabsliste: evaluer og opdater dit beredskab til coronavirus-pandemien
  • Skabelon til rapport om infektionshændelse: følg alle rapporterede hændelser og foretag korrigerende handlinger for at beskytte medarbejdere og virksomheden
  • Tjekliste til sikkert hjemmearbejde: tildel medarbejdere opgaven at kontrollere deres arbejdssikkerhed og ergonomiske arbejdsforhold

EcoOnline overvåger nøje udviklingen af coronavirus og har oprettet en temaside for at gøre det lettere for arbejdsmiljømedarbejdere at finde alle relevante oplysninger og få nyttige tips og tricks. Du finder siden her >

Hjælper med at holde mennesker og virksomheder sikre – både i dag og i morgen

Den hurtigt udviklende situation kræver hurtig tilpasning. Ud over alle nye og midlertidige aktiviteter er det vigtigt at opretholde alle andre arbejdsmiljøprocesser for at sikre kontinuitet og normalitet så vidt muligt.

Ifølge Göran Lindö, så er en anden grund til beslutningen om dette tilbud, at selv om den økonomiske situation er kritisk for mange virksomheder i øjeblikket, bør man ikke gå på kompromis med sikkerheden på arbejdspladsen, hvorend medarbejderne arbejder.

EcoOnline er her for at støtte dig i dit arbejde. Vi er en virksomhed, der er forpligtet til at “beskytte mennesker og miljøet”, og vi mener, at vi har en pligt til at hjælpe til i disse svære tider, siger Göran Lindö

Den gratis Safety Manager-prøveperiode inkluderer gratis adgang til en komplet platform af brugervenlige værktøjer til planlægning, styring og implementering af sundhed og sikkerhed, herunder moduler til:

  • Hændelser og ulykker
  • Risici
  • Audits
  • Rapporter
  • Smartforms ©

Du kan læse mere om Safety Manager her >

Vi understreger, at der ikke er nogen forpligtelser til den gratis prøveperiode.