Dedikeret salgskonsulent - klar til nye udfordringer?

Vil du være en del af en virksomhed, hvor din udvikling og trivsel er en topprioritet?

Kom med på vores rejse, når vi åbner døre til de fleste brancher på det danske marked. Her er du med til at skabe nye forretningsmuligheder, når du sælger Skandinaviens stærkeste arbejdsmiljøværktøjer og software til håndtering af kemikaliedokumentation og et sikrere arbejdsmiljø. Læs mere her.

Samtidig får du en god work-life balance, fast base i Aarhus N med telefon og computer som dit primære værktøj samt arbejdsomme kolleger med let til smil og grin.

 

Du skaber tryghed i kunderelationen – og lukker salget

”Her har vi virkelig ressourcerne til at opbygge tillidsbaserede kunderelationer. Du og dine 4 erfarne kolleger samarbejder tæt om at nå vores mål og på den måde er vi med til at sikre sammenhæng i hele salgsprocessen” – fortæller salgschef, Helle Hollmann, som dagligt støtter dig og skaber rum til, at du kan arbejde med din faglige og personlige udvikling.

Her er du i dialog med alt fra lagerarbejderen til den øverste ledelse i små og store virksomheder i Danmark. Nogle er selv eksperter på området – andre har brug for råd og vejledning. Derfor er det helt essentielt, at du kan tilpasse din kommunikation. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores Customer Succes-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • afholder online kundemøder, hvor du demonstrerer vores produkter – du booker dine møder selv, som senere hen bliver suppleret med møder booket af vores in-house mødebookere
  • afklarer dine kunders behov, laver tilbudsskrivning, følger op – og lukker salget.

 

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver en del af et nordisk miljø med kolleger og samarbejdspartnere i hele Skandinavien. Vi har tilsvarende salgskontorer i både Sverige, Finland og Irland/UK, og vores moderselskab holder til i Norge. Du vil indimellem have kontakt med de andre salgsafdelinger, og vi afholder fælles kick-off-arrangementer, hvor alle mødes. På kontoret i Aarhus N bliver du mødt af 20 kolleger, som også nyder godt af vores flere årlige arrangementer.

Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi   hygger over en kop kaffe – til en lille snak eller et godt grin” – slutter Helle, der ser frem til at byde dig velkommen i teamet.

 

Pålidelig sælger med mod på nye udfordringer

Du ser denne stilling som det næste skridt i din salgskarriere. Vi forestiller os, at du allerede har prøvet kræfter med telemarketing og gerne opsøgende salg. Nu er du klar til salgsopgaver, hvor telefonen er dit primære redskab og hvor du kender dine mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • kan tilpasse dig en omskiftelig hverdag – vores fælles systemer og templates bliver udviklet løbende.
  • forstår at holde kundens behov i fokus og løser lige så gerne opgaverne selv, som i tæt samarbejde med dit team.
  • trives med at have ansvar for dit eget budget, ligesom du formår at skabe tillid hos kunderne, da dette er en væsentlig faktor for at lukke salget.
  • har god IT-forståelse – og har lyst til at lære nyt
  • taler og skriver dansk flydende og har en basisforståelse for engelsk.

 

Er stillingen noget for dig?

Send din ansøgning og CV mærket ”Dedikeret salgskonsulent” til heho@ecoonline.com

Vi inviterer løbende kandidater til samtale – ansættelse efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef, Helle Hollmann på 24 88 15 58.